Werk in uitvoering

'Ingang achter', daar liepen de kerkgangers zaterdag 03 mei tegenaan.
Wat blijkt: De gebroeders Rijnbeek hebben de zware, eiken deuren van de zij-ingang verwijderd om deze weer helemaal in topconditie te brengen. En er moest nogal wat gebeuren! De onderkanten van beide deuren zijn aangetast en zullen vervangen gaan worden door onze medeparochiaan en timmerman Wim van Leeuwen. Ondertussen hebben Wim, Kees en Ab de deuren al geschuurd en voorbereid zodat deze straks in de olie gezet kan worden. De deurposten zijn alvast opgeschuurd en door Ab reeds meerdere malen in de olie gezet Ook de scharnieren zijn verwijderd en door Henny Fontijn weer mooi zwart geschilderd, evenals de spijlen boven de ingang en het hek van ons kerkhof 'Vreedenhof'. Hiernaast een tweetal impressies; binnenkort zullen er meer foto's geplaatst gaan worden van de werkzaamheden. Blijkt wederom weer eens wat een geweldig werk ons team vrijwilligers in de parochie voor elkaar krijgen en uitvoeren!